Az év végén szinte mindegyik vállalat valamilyen aprósággal kedveskedik a munkatársainak. Ez a kis figyelmesség még akkor is jól esik, ha céges ajándék kerül átadásra. A leginkább akkor tudják értékelni a munkatársak ezt a kis meglepetést, ha valójában olyan tárgyat kapnak, amit használnak is. Erre költeni nem pénzkidobás, hanem hosszútávú befektetés.
Hiszen, ha olyan tárgyat kap egy kliensünk, amelyet egy héten többször is használ, akkor valószínűleg többször fog az Ön cége eszébe jutni. És minél többször gondol egy dologra egy ember, annál valószínűbb, hogy ha majd döntenie kell a jövőben, hogy az Ön vállalatával dolgozik-e együtt vagy máséval, akkor Önt választja majd.
Ez természetesen nem ennyire egyszerű, hiszen nemcsak tárgyakkal kell elhalmozni a klienst vagy a munkatársakat, hanem valódi figyelemmel és törődéssel is. Ennek a kettőnek a kombinációja igazán ütős érv lehet akkor, amikor mérlegre teszik a cégét. A céges ajándék tehát nem pusztán csak egy odavetett csont, hanem olyan befektetés, ami idővel megtérül majd.