
A hétköznapi divatot követő fiatalok és nem fiatalok körében is számos világmárka helyet kap, mind a ruházat, mind pedig a kiegészítők területén. Például a DKNY női óra tökéletes megtestesítője a modern, fiatalos, de mégis visszafogott és szolid ízlésvilágnak.
A gyártó nevéhez számos ruha és egyéb kiegészítő bevezetése kapcsolódik, amelyek a mai napig népszerűek szinte minden korosztály körében. A világhírű tervező, Donna Karan munkáját idéző, minőségi termékek számos bolt polcain megtalálhatóak. A főlek nőknek szánt választék kiterjed a ruházatra, kozmetikai termékekre, parfümökre is.
A DKNY női óra fontos szerepet játszik ezen termékkategóriák részeként. Hiszen egy igazi női repertoár a megfelelő ékszerek és órák meglétével válik egésszé és hitelessé. Aki jól ismeri a divatot, nyilván nyomon követi a divatmárkák életét is. A bevásárlóközpontok jól tudják ezt, ezért igyekeznek a legjobb, legfelkapottabb világmárkák forgalmazását ösztönözni, különböző módszerek segítségével.
A DKNY női óra kiválóan beleillik ebbe a gondolkodásmódba. A DKNY márkát forgalmazó boltok polcain magabiztosan foglalják el helyüket a karórák, így teljes képet kínálva a kedves vásárló közönségnek. A modern gondolkodásmód óriási vásárlóközönséget vonz magához, ezt használja ki remekül a gyártó.
A DKNY női óra alapos és megfontolt tervezés eredménye. A piacra kerülést, minden esetben alapos közvélemény kutatás előzi meg, illetve számos divatbemutatón is megjelennek, hogy ott népszerűsítsék, még kapósabbá tegyék azokat. A DKNY női óra ezért sokak számára vonzó termék és a női közönség számára fontos kiegészítőként szolgál.