A költözés a magyar fővárosban gondokkal teli lehet. Annak érdekében, hogy minden rendben legyen az egész folyamattal, nem csupán az ügyfélszolgálatos munkatárs és az egész költöztetést lebonyolító csapat kell talpraesett és figyelmes legyen, hanem a kliens is. Csakis akkor lehet mindenkinek egyszerű a költöztetés Budapesten, ha a kuncsaft is kiveszi a maga részét.
Először is azt kell tisztáznia a céggel, hogy pontosan mikor is szeretné véghez vinni az egészet. Az ügyintézőnek tudnia kell, hogy mikorra szeretné a költöztetés Budapesten szolgáltatást megrendelni a kuncsaft. Ha bejött a hívás vagy e-mail, akkor a munkatársnak néhány másodperc alatt tájékozódnia kell a vállalat erre kifejlesztett rendszerében, hogy megoldható-e a kijelölt napon a költöztetés Budapesten.
Ekkor a szaki ellenőrzi, hogy van-e szabad kapacitás, esetleg alternatív időpontot javasol a költöztetésre. Természetesen, ha a költözésnek még nincsen konkrét dátuma, akkor is szívesen ad előzetes tájékoztatást az ezzel foglalkozó személy. A költöztetés Budapesten így lehet gondok nélküli és mind a két félnek kielégítő. Pontosan ez a helyzet az irodaköltöztetés esetében is. Illetve itt is tudnia kell a csapatnak, hogy az illető honnan, hová szeretne költözni.
Az irodaköltöztetés megrendelése előtt csak arra kíváncsi még az ügyfélszolgálatos személy, hogy a kliens a magyar fővároson belül költözik vagy vidéken. Ekkor érdemes a pontos címet is megadni. A vidéki irodaköltöztetés esetében azért elengedhetetlen megadni a helyes adatokat, mert így a szolgáltató ki tudja számolni fixen a költöztetés útdíját.
A fővárosban való irodaköltöztetés tekintetében pedig fontos megemlíteni, ha a belváros védett területén van a hely, ahol külön behajtási engedéllyel lehet cask közlekedni. Ha ebben nem biztos az ügyfél, akkor is tud segíteni az ügyintéző. A dolgok tisztázása után teljesen biztosra veheti, hogy az irodaköltöztetés minden baj nélkül zajlik majd le. Ezért is kell a kuncsaftnak is a teljes együttműködésre törekednie.